Kutsu sääntömääräiseen KEVÄTKOKOUKSEEN ti 30.5.2023

23.5.2023

Hyvä yhdistyksen jäsen tai toiminnastamme kiinnostunut!

MLL Korso-Koivukylä järjestää tiistaina 30.5.2023 leppoisan kevätkokouksen, jonne pienetkin vieraat ovat tervetulleita, kahvit on keitettynä ja pientä iltapalaa on tarjolla!

Tervetuloa klo 17 alkaen Koivukylän avoimeen kohtaamispaikkaan (Karsikkokuja 17), josta meille on varattuna kokoushuone leluineen. Ilmoittautuminen ei ole välttämätöntä, mutta toivomme tietoa etukäteen tarjoiluvarautumisten vuoksi, osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous alkaa klo 17.30.

Olisitko kiinnostunut jäsenyyden lisäksi hallituksen jäsenyydestä tai vapaaehtoisena toimimisesta? Se tuo hyvää mieltä itselle ja toisille. Moni työnantaja myös arvostaa vapaaehtoistoimintaa ansioluettelossa töitä hakiessa. Tärkeintä on tietenkin yhteisöllisyys ja MLL-toiminnan tuoma ilo, apu tai vertaistuki kaikille toimintaan osallistuville. MLL:sta voit ja lapsesi voi löytää myös ihania uusia ystäviä!

Olet lämpimästi tervetullut mukaan iloiseen joukkoomme. Halutessasi voit olla yhteydessä etukäteen myös puheenjohtajaan, mikäli haluat lisätietoja esimerkiksi hallitustyöskentelystämme.

Kevätkokouksen esityslista

1.   Kokouksen avaus

2.   Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri

3.   Pöytäkirjantarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta