MLL Korso-Koivukylän Kyläpäiväkirppis la 2.9.

28.8.2023

Suosittu ja kysytty MLL Korso-Koivukylän KIRPPISTAPAHTUMA Korson kyläpäivien yhteydessä Monitoimikeskus Lumon 1. krs Villiankassa lauantaina 2.9. klo 12 - 15. Tervetuloa mukaan myyjänä tai ostoksille!

PrinsessaUnelmien iki-ihana Jääkuningatar on tapahtumassa tavattavissa, halattavissa ja kuvattavissa klo 12-14. Prinsessa tekee myös upeita glittertatuointeja (5€/kpl).
www.prinsessaunelmia.fi
(MLL Korso-Koivukylän jäsenenä saa 10% alennusta PrinsessaUnelmien synttäripaketeista!)

Korson Kyläpäivistä lisätietoa: https://www.korsonkylaneuvosto.fi/ohjelma2/

Pöytien hinnat vain 5 € / MLL Korso-Koivukylän jäsen, 10 € / ei jäsen. Halutessasi voit myös maksaa yhdistykselle myyntipöydästä korkeamman kannatusmaksun esimerkiksi 15 € tai korkeammalla summalla.

Varaa rohkeasti oma myyntipaikkasi!  Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi - kerrothan myös nimesi ja puhelinnumerosi. Pöydät varataan ilmoittautumisjärjestyksessä.
(PÄIVITYS: KAIKKI SUUNNITELLUT MYYNTIPÖYDÄT OVAT NYT VARATTUINA.  MAHDOLLISIA LYHYELLÄ AIKATAULULLA TULEVIA PERUUTUSPAIKKOJA VOI KYSELLÄ SÄHKÖPOSTITSE.)

Pöytävuokra edellyttää, että myyjä sitoutuu olemaan paikalla klo 11 - 15.30 ja huolehtimaan samasta tilasta löytyvän myyntipöydän tapahtuman aluksi ja lopuksi paikalleen sekä auttamaan loppusiivouksessa. Yhdessä onnistumme nopeasti ja helposti!

Myyntiin saa tuoda ensisijaisesti lasten ja nuorten vaatteita, tarvikkeita, harrastusvälineitä, äitiysvaatteita ja -tarvikkeita, sekä näiden lisäksi myös aikuisten vaatteita ja kodin sisustustavaroita ym. Oman rekin saa pystyttää myyntipöydän viereen. Tilassa on pöydät ja tuolit, mutta rekki on tuotava itse.

Mahdollisista muutoksista ja lisätiedoista ilmoitamme Facebookin tapahtumailmoituksessamme, otathan sen seurantaan. https://www.facebook.com/events/1324208085177980

Muutama myyntipaikka on vielä mahdollista järjestellä, joten olethan yhteyksissä pikimmiten jos haluat myyjäksi!

Lämpimästi tervetuloa toivottaen,

MLL Korso-Koivukylän yhdistyksen hallituksen puolesta,